توسط ایران آسیا سرویس / وبلاگ / 0 دیدگاه

تعمیر آبسردکن – علت سرد نشدن آب آبسردکن

بنام خدا

ایران آسیا سرویس – تعمیر و سرویس فوق تخصصی و فوق حرفه ای آبسرد کن

از دلایل سرد نشدن آب آبسردکن نزدیک بودن پشت دستگاه به دیوار میباشد که قبلا به تفصیل درباره آن توضیح داده شد که بدلیل قرار داشتن کندانسور در پشت دستگاه، می باید از دیوار فاصله مناسبی تقریبا حداقل ده سانتی متر داشته باشدتا با گردش هوا ، گازداخل لوله ها خنک شود.

اما از دلایل دیگر خنک نشدن آب آبسرد کن ، کمبود میزان گاز میباشد. دراثر کمبود گاز علاوه بر سرد نشدن آب ، موتور بیش از اندازه کار می کند وزمان استراحت آن کم میشود که خود باعث آسیب دیدن موتور میشود.

دلیل دیگر سرد نشدن آب میتواند از تنظیم نبودن ترموستات باشدکه در فصل سرماوگرمامی بایدبوسیله پیچ تنظیم ترموستات که در پشت دسگاه قرار دارد آن رابطور صحیح تنظیم نمود. روش تنظیم ترموستات خوشبختانه در تمامی دستگاهها و تمامی برندها استاندارد و یکسان می باشد. بدین ترتیب که اگر پیچ تنظیم را در جهت گردش عقربه های ساعت بچرخانیم سرمای دستگاه زیاد و برعکس اگر در خلاف جهت گردش عقربه های ساعت بچرخانیم سرما کم میشود.

نکته مهم و قابل توجه این است که این کار باید درحد چند میلی متر انجام شود.

نکته آخر اینکه در مکان هایی که میزان مصرف آب زیاد باشد باوجوداستانداردبودن میزان گاز و تنظیم بودن ترموستات ، دستگاه توان سردکردن حجم زیاد آب رانداشته و تنهاراه آن جایگزینی دستگاهی با توان سرمادهی بالاتری می باشد.

امیدوارم مطالب فوق مفید فایده قرار گرفته باشد.

— احمد زرگر

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *