توسط ایران آسیا سرویس / وبلاگ / 0 دیدگاه

تعمیر آبسردکن – استان مازندران؛ رامسر،سلمان شهر،چالوس،نوشهر،رویان،نور،محمودآباد

ایران آسیا سرویس

–  تعمیر آبسردکن در استان مازندران

در رابطه دستگاه آب سرد کن چندین نکته حایز اهمیت می باشد که به چند مورد آن اشاره می نمایم.

در اوایل آبسردکن ها در بانکها و ادارات مورد استفاده قرار میگرفت ولی رفته رفته استفاده از آن گسترش یافت و این دستکاهها در دفاتر و مغازه ها و حتی در منازل مسکونی جایی برای خود باز کردند و اکنون کمتر جایی پیدا میشود که برای آب سرد بصورت سنتی از لیوان یخ و کلمن استفاده شودویابرای نوشیدن چای ازسماور استفاده گردد.

بابودن این دستگاهها در هر لحظه از شبانه روز آب سرد بادمای مطلوب و دلخواه و همچنین آب جوش با دمایی نزدیک به صد درجه آماده استفاده میباشد.

اما نکته مهم این است که این دستگاهها ( آبسردکن ها ) نیز همانند تمامی لوازم دیکر نیاز به تعمیر و نگهداری و سرویس های دوره ای میباشد.

یکی از ساده ترین موارد که خودکاربران میتوانند انجام دهندکه این کار باعث خروج رسوبات و املاح از داخل دستگاه میشود و هم اینکه آبی که مورد استفاده قرار میگیردسالم تر و بدون املاح خواهد بوداین است که در تمامی دستگاهها درپشت دستگاه یک درپوش پلاستیکی وجودداردکه بابازکردن آن رسوبات و املاح موجود در محفظه آب سرد و گرم دستگاه خارج میشود و پس از تخلیه کامل مجددا آن را بسته و منبع آب را روی دستگاه قرار داده و از دستگاه استفاده شود.

البته این کار توسط سرویسکاران انجام میشود که در صورتی اگر کابری بخواهدخود نیز میتواند اقدام به انجام آن نماید.

چندین نکته مهم دیگر نیز هست که در مقالات بعدی به آنها خواهم پرداخت.

– احمد زرگر

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *