توسط ایران آسیا سرویس / وبلاگ / 0 دیدگاه

آموزش تنظیمات آبسردکن- Learning setting water dispenser

آموزش تنظیمات آبسردکن های دیجیتال

– دستگاه های آبسردکن از لحاظ عملکرد به دو دسته دیجیتال و آنالوگ تقسیم می شوند که در اینجا به نحوه تنظیم آبسردکن های دیجیتال می پردازیم.

دکمه setting را بمدت چند (۳تا۵) ثانیه نگه می داریم ،

یکی از این موارد که اشاره می شود شروع به چشمک زدن می کند ؛ نشانگر ساعت ، نشانگر دقیقه ، نشانگر دمای آب گرم ، نشانگر دمای آب سرد.

اگر در مدت زمان تقریبا پنج ثانیه تنظیمات را اعمال ننماییم گزینه چشمک زن به حالت ثابت درآمده و بازه تنظیمات به پایان می رسد که مجددا دکمه setting را فشار داده و نگه می داریم تا حالت چشمک زن تکرار شود.

هر بار که دکمه setting را فشار داده و رها کنیم مکان چشمک زن جابجا می شود . مثلا برای تنظیم دمای آب سرد زمانی که نشانگر دمای آب سرد شروع به چشمک زدن کرد با استفاده از دکمه up یا down دما را تغییر می دهیم که معمولا بین عدد ۵ تا ۱۲ می باشد که اگر بخواهیم دمای آب سرد را روی ۷ درجه سانتیگراد تنظیم کنیم زمانی که در حین بالا یا پایین آوردن عدد با استفاده از دکمه up یا down به عدد ۷ که رسید می بینیم که عدد ۷ درحال چشمک زدن است که در همین جا کار تنظیمات به پایان رسیده و مشاهده می کنیم که با گذشت چند ثانیه از حالت چشمک زن خارج شده و ثابت می شود.

جهت تنظیمات آب گرم و یا ساعت و دقیقه هم به همین صورت عمل می نماییم.

در صورت نیاز به هر نوع خدمات در رابطه با هر نوع دستگاه آب سردکن با ما در ارتباط باشید.

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *